VELKOMMEN TIL SOMMERKURSER PÅ RY HØJSKOLE

Ry Højskoles sommerkurser rummer masser af muligheder for at reflektere, skabe, opleve naturen og ikke mindst hinanden. Velkommen på højskole i sommerferien!

Nedenfor kan man orientere sig om de korte kurser i det overordnede program for højskoleophold i sommeren 2024.

På de enkelte kursus tilmeldinger kan man tilvælge enkeltværelser og værelser med eget bad, så længe de stadig er ledige. Standardprisen for en sommerkursusuge på Ry Højskole er kr. 5.600,-.

Når du melder dig til et sommerkursus på Ry Højskole bliver du samtidig del af et klassisk højskoleophold.

Ud over at arbejde i værkstederne, på scenen eller færdes i naturen vil du opleve foredrag, morgensamlinger, koncerter, udflugter, sang, samtaler og søvnmangel.

Vil du vide mere om de korte kurser på Ry Højskole i sommerferien, kan du kontakte os på 86 89 18 88 eller skrive til kontoret@ryhojskole.dk

Se Sommerkurserne herunder

Oversigten over SOMMERKURSER