Book rundvisning

VELKOMMEN SOM ELEV PÅ RY HØJSKOLE

De lange kurser på Ry Højskole starter i begyndelsen af januar og midt i august.

Efterårskurset er på 18 uger. Forårskurset er på 22 uger. Om foråret er det muligt at ankomme 7 uger senere. De fleste melder sig fra starten, men vi er gode til at integrere de der først kan komme lidt senere.

Se nærmere under Tilmelding til lange kurser.

Lange kurser

Under Lange kurser kan du læse mere om de fag vi tilbyder, og om hvad der kendetegner de forskellige perioder.

Ugekurser

I sommerperioden tilbyder vi ugekurser med intense forløb i en række emner. De kan ses nærmere beskrevet under Sommerkurser.

Kontakt os

Har du nogen spørgsmål vedrørende tilmelding eller fag, er du altid velkommen til at ringe til os på tlf. 86 89 18 88 eller sende os en mail på kontoret@ryhojskole.dk

Få en rundvisning

Har du lyst til at komme og besøge os, inden du træffer dit valg? Så er du meget velkommen til at besøge os og få en snak om fagene og hverdagen her på højskolen. Ring til os og book en rundvisning.