Book rundvisning

LOKALELEJE OG OVERNATNING

Ry Højskole lejer gerne sine lokaler ud til kurser, undervisning og konferencer. Skolen ligger lige ved Gudenåen – midt i Danmarks smukkeste natur og samtidig midt i Ry – en livlig og charmerende lille handelsby.

Lokalerne

Skolen er indrettet til ca. 100 personer. Værelserne er 1, 2 og 3 -sengsværelser. Faglokalerne er smukke og veludstyrede. Naturen udenfor er uforlignelig.

Lækker mad fra vores køkken

Køkkenet serverer sund, velsmagende og grøn mad. Der er mulighed for særlige aftaler.

Nøglebegreberne for Ry Højskole

Atmosfære, stemning, at sætte sig selv på spil og at søge efter svar på det der undrer, er nogle af nøglebegreberne for at opholde sig på Ry Højskole.

Gymnastiksalen – den ældste bygning

Vores ældste bygning – gymnastiksalen er fra 1883. Der er siden bygget adskilligt til, og i 2019 færdiggjorde vi en gennemgribende modernisering af skolens bygninger på Klostervej.

Overnatning på højskolen

Antallet af ledige sengepladser til kursusudlejning afhænger af, hvor mange elever der er på højskole.

Kontaktinformation

Kontakt på kontoret@ryhojskole.dk eller ring til os på 8689 1888, hvis din forening eller virksomhed vil på højskole. Vi lejer ikke ud til private fester.

Velkommen på Ry Højskole!