Book rundvisning

Pitstop på Ry højskole

Hvis du trænger til en pause undervejs i din uddannelse, kan du vælge et pitstop på Ry Højskole

Her kan du tanke op, tænke dig om, og generobre lysten til at lære. Både forår og efterår deltager mellem 15 og 20 pitstoppere.

Særligt tilbud til pitstoppere

Som pitstopper kan du gøre brug af det særlige tilbud at være på højskole til nedsat pris. Ugepriser er 1.550,- mod normalt 2.050,-. Vi har kun et begrænset antal pladser til denne pris, og de tildeles dem, der melder sig først.

Sådan melder du dig til som pitstopper

For at få bevilget et pitstop til rabatpris, skal du skrive en mail til kontoret@ryhojskole.dk , hvor du kort fortæller hvem du er, hvilken uddannelse du er i gang med, og hvorfor du trænger til et pitstop på Ry Højskole. Du kan kun få pitstoprabat, hvis du afbryder en uddannelse umiddelbart før dit højskoleophold. Modtager du dagpenge, kan der ikke tildeles pitstoprabat. Når du har fået svar, kan du tilmelde dig på normal vis og blot anføre pitstop på din tilmelding.