Udsat generalforsamling

Det er igen sæson for aflysning af generalforsamlinger.

Ry Højskole skulle have holdt sin mandag den 19/4. Det går desværre ikke, og derfor flyttet vi den til starten af efteråret.

I efteråret kan vi forhåbentlig få lov at vende tilbage til normale tilstande.
Vi inviterer til maratonsang lørdag den 4. september, så sæt gerne kryds i kalenderen den dag.
Vi håber også stadig på at det bliver muligt at mødes på Himmelbjerget den 5. juni kl. 10.00 til grundlovsmøde.

Vi nøjes ikke med at håbe, men bakker alle håb op ved at bruge vores sunde fornuft og undgå smittespredning bedst muligt. Forårseleverne (vi er 91) gør det bl.a. ved at holde sig mest muligt her på matriklen. De bliver her i weekenderne og i den kommende påske. De inviterer ikke gæster, og skal de møde kærester eller familie, foregår det udendørs. Højskolen er fortsat lukket for alle andre end elever og ansatte.

Vi har det godt og der er meget glæde til stede. Snart må vi dele den med Jer.

Skolekredsen har i alt ca. 200 medlemmer. Det er en stor styrke for Ry Højskole, at så mange i de senere år har ønsket at være med i baglandet.

Bedste hilsner
Ole Toftdahl