HØJSKOLERNES DAG PÅ RY HØJSKOLE 2024

Den 4. maj inviterer vil til åbent hus på Højskolernes Dag. Her får du mulighed for at mærke stemningen på højskolen og stille alle de spørgsmål, du har omkring et ophold på Ry.

Besøg os til en rundvisning

Du er altid velkommen til at besøge os og få en rundvisning på højskolen når som helst, hvis du gerne vil undersøge om du skal være elev på Ry Højskole.

Program for Højskolernes Dag 2024

Hvert forår holder eleverne på Ry Højskole Ryskilde festival. Det er en festival, hvor skolens mange musikgrupper og også inviterede bands optræder. Men festivallen er ikke kun musik. Der vil være masser aktiviteter, der udgår fra netop det vi til dagligt beskæftiger os meed. Eleverne inviterer deres venner og i løbet af weekenden får man et indtryk af både fagene og samværet på Ry højskole. Om lørdagen er festivalen en del af Højskolernes dag.

Når festivalens program ligger klart

Festivalen er endnu ikke planlagt, men du vil få besked, når programmet ligger klar.

Fælles rundvisning og festival

Der er fælles rundvisning på højskolen kl. 14.00. Senere er du velkommen til at spise med på festivalmanér. Det er gratis at deltage, men tilmelding er nødvendig.

Tilmelding til Højskolernes dag i Ry

Er du forhindret i at komme netop den 4. maj, er du velkommen til ringe på tlf. 8689 1888 eller skrive til kontoret@ryhojskole.dk og få en om at aflægge os et besøg en anden dag, der passer dig bedre.

Har du spørgsmål til Højskolernes Dag i Ry eller til dit besøg på højskolen? Ring til os eller send os en mail, så vender vi hurtigt tilbage til dig.

Dit navn (skal udfyldes)

Telefon: (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Jeg vil gerne deltage i rundvisningen kl. 14.00
    Jeg ringer og aftaler en anden tid
    Jeg vil gerne blive og spise aftensmad kl. ca. 18.00
    Vegetar

Når du har trykket "tilmeld" modtager du en bekræftelse på din mailadresse.