Sommerkurser 2018

Sommerkurserne for 2018 fyldes efterhånden op. En del af dem er for længst optaget, men man kan stadig tilmelde sig ventelister.

Uge 27 byder på Ry Classic med mulighed for Pilgrimsvandring, Maleri, Argentinsk tango, Ro i Kajakken og Skriv så det fænger.

Uge 28 hedder kurset ”Musik i Ry”, og her kan man vælge mellem Jazz, Kor, Pop og rock, Reggae og Sang, dans og bevægelse.

Uge 29 indbyder til familiekursus med Natursafari, Keramik, Svejsning, Ridning på islandske heste, Teater og Musik.

Uge 31 arrangerer elevforeningen og Ry Højskole sammen Ry Uden Filter, der henvender sig til alle, men hurtigt bliver udsolgt til elevforeningens medlemmer. Her skal man være særlig hurtig med sin tilmelding, for at sikre sig en plads. Beskrivelserne vil først være klar i begyndelsen af januar og tilmeldingen åbner i marts.

I uge 33 arrangerer Ry Højskole i samarbejde med foreningen ”Gode Penge” for første gang sommerkursus.
Her stilles skarpt på bankvæsen og finansverdenen. Samtidig er det er sommerkursus med mulighed for at deltage i teater, musik, spiludvikling og naturoplevelser i Søhøjlandet. I denne uge tilbydes en særlig rabat til unge under uddannelse.