EFTERÅRSSKOLEN ER PÅ VEJ

[vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

EFTERÅRSSKOLEN ER PÅ VEJ

[/vc_column_text][vc_column_text]Søndag d. 16. august begynder 92 elever på Efterårsskolen på Ry Højskole. Alle sengepladser er udsolgt, og der har været ventelister en uges tid. Det har vi ikke prøvet før og vi glæder os helt vildt.

Når de kommer, kan de vælge mellem fem hovedfag: Teater, Musik, Journalistik og Samfund, Friluftliv og Keramisk design. Ingen har valgt fag før de kommer. De første 5 uger slutter med en rejse til Istanbul eller til den svenske skærgård, for de der har valgt journalistikken eller Friluftsliv.

Efter 5 uger vælger  alle igen nye hovedfag. Ud over hovedfagene, tilbydes en række sidefag.

Vil man se hvordan kan man kigge ind på www.ryhojskole.dk