4 more weeks

Fredagen før pinse ankom 97 af 99 elever igen til Ry for at fortsætte forårsskolen 2020. Med en udvidelse på 11 dage bliver der plads til både at genoptage det faglige og sociale fællesskab, der netop var kommer så godt i gang.

Der gik kun få timer før vi fandt både rytme og melodi. Lørdag og søndag var alle på vandet og de fleste blev klar til at sejle kajak og kano, og få glæde af sommeren ved Møllesø.

Alle linjefag er igang igen. Songwriter skiver sange, Billekunstnerne maler billeder, Teater skaber teater, keramikerne drejer leret og frilufterne er i det fri.

Vi gør mere rent, vaske hænder og spritter af. Og når vi spiser, bliver maden serveret i portioner. Vi hænder sammen i familier på 8 elever, og skal holde 1 meters afstand til alle vi ikke er i familie med. Vi gør det så godt vi kan og krammer så lidt ekstra, hvor det er muligt.

Forårsholdet slutter den 24/6 og giver netop plads til, at vi 4 dage senere kan byde de første sommerkursister på Ry Classic velkommen.