FIND DIT VÆRELSE

Mulehøj, Møgelø, Nylund, Galgebakken og Knasbjerg…  Alle værelserne på Ry Højskole har navne efter steder i nærheden. I nærheden kan godt være temmelig langt væk, – hvis man skal cykle eller sejle derhen. Men sådan er eftermiddagens program. Find dit værelse, hedder det. – Og fortæl så husgruppen  en god historie om, hvordan du fandt det, og hvad du fandt, da du nåede frem.

Vi har netop budt de sidste elever velkommen på efterårsskolen. 2’ periode begynder i dag. Der er introduktion til fag og valg af skema. Selvom langt de fleste allerede har været her i 5 uger, vælger alle nye fag. En ny periode begynder.

Hovedfagene ligger i 2 søjler. Man kan vælge et eller to hovedfag og desuden en række sidefag.

Under Skema kan man se hvordan efterårets og forårets struktur er bygget op.